2007-11-02 13:42:37Ethan~

2/11/2007

今晚約左兩個仔見面,不過氣氛就出現左差異...
原本今晚約見係傾堆開心野嫁,但就因為二少而出問題~?!

約於6:45pm左右,我先會合阿大去左睇蛋糕...
不過我地睇左一輪之後,始終都未正式落實揀邊個囉~?!

期後就過返去M記等阿二先...
問題就正式由呢到開始,總之就係煩死人啦~!!=.=”
舊有o既問題都未諗到方法解決,新o既問題又出現一大堆喇~!!

今晚由阿二外表、直至所有對話及日常生活等...
我同阿大都一一咁親眼睇到,親耳聽到晒問題所在囉~!!>w<”

好多野都證明左唔係只係我單方面講啦...
再者,前期有d親戚已經開始叫我小心處理阿二嫁喇~!!
估唔到...好多問題就陸續咁開始發生嚕~!!

原本約阿二出來,係想佢揀下禮物嫁...
不過我地幾個行左一排之後,阿二始終都未揀得定~!?
所以我同阿大宜家都煩緊呢個問題,到時我地應該送咩好~??

至於阿二生日活動o既野,我地亦已經開始搞緊啦...
呢期問題的確唔少,不過我同阿大都希望可以幫佢搞得好好睇睇~!!
而o係眾多問題上面,我同阿大都已經叫做有左共識唷~!!

阿二係知道我今晚有唔妥,但佢至今仍未覺得自己有任何問題~?!
議案、活動及權力等各問題,都令我同阿二之間釀成衝突囉~!!

而阿大亦為左呢個問題,同我私下有過對話啦...
佢知道好多問題由阿二引起,同時又要理解我o既立場囉~!!
老實講...作為佢o既角色,的確係令佢有所難委嚕~!!><”

另一方面...
阿大亦有向我透露過,阿二曾同佢有過對話啦~!!
其中就梗係有問到今晚o既野,以及同佢呻下其相關問題嚕~!!

阿二係知道我今晚脾氣唔好,但同時又覺得自己不能接受...
但係阿大已經向佢解釋過晒所有立場,並已加以勸導嫁喇~!!

而o係今晚o既眾多對話中,我只係借阿大來話阿二囉~!!
甚至o係我所有o既說話之中,都係話中再有話囉~!!


*一起長大的約定 那樣真心 與你聊不完的曾經...*