2007-10-10 20:56:02Ethan~

10/10/2007(週年紀念日)

今日對我同二少來講,係一日好值得紀念o既日子呀~!!
因為我地要經歷左好多考驗,先可以正正式式有今日唷~!!

今日先後同兩個仔通過電話...
二少近期的確好黑仔,好多野都接住咁壞喎~!!=.=”
除左物品上出現問題之外,就連佢身體都再次出現問題啦~?!

佢自細開始,都已經成日話胃痛嫁喇...
不過呢期呢個問題又再度出現,而佢亦再度睇過數次醫生啦~!!
除左唔想個仔有咩事之外,其實我都十分擔心呢個問題嚕~?!><”

另一方面...
個仔今年o既購物計劃,相信好快就要開始嫁喇~!!
手機同波鞋都先後壞同爛,睇怕距離換野o既日子都唔遠喇~!!

而就住有關問題,我亦已經同大少傾過晒...
我同大少都已經有晒共識,並且計劃好晒要點做嫁喇~!!
當然我地都已經諗過晒所有情況,知道有乜係迫住要換啦~?!

而二少除左提出手提同波鞋都要換之外,佢亦提到冬天衫唔夠~?!
所以今次個仔o既申報,我同大少好快就決定點樣批出唷~!!

至於大少早前話12月上北京一事...
個仔宜家又話因好多因素影響,最終都可能唔能夠成事喎~?!
如果係咁...我地聖誕節咪應該可以齊人囉~!?^.^

我都知道個仔好在意今次北京之行,不過佢自己亦心中有數嚕~!!
始終要被選中做代表,的確唔係一件想像中o既易事囉~!?

而我...為左呢件事都覺得好矛盾嫁~!!><”
站o係個人立場,我就當然唔想佢o係聖誕節期間走左去啦~?!
不過站返o係一個客觀o既立場上,我係應該支持佢去嚕~!!

而我同大少除左講到二少o既物資問題...
當中我地亦提及到活動、學業情況及結交朋友等各範疇啦~?!
接住下一步...我同大少會再按情況而調整二少各方面嫁喇~!!

其實,我都知道二少呢期好多煩惱嫁喇...
唔係身體出現問題,就係其他範疇方面出現問題喎~!!=.=”

不過,我同大少始終都想佢好囉...
而今日正正就係我同二少邁向第六個年頭o既紀念日呀~!!
天下無雙

給我信心 當我未如願 披雨戴風問寒送我暖
親切眼光 舒我亂和倦 從無更改心照總不宣

長長路中 走到那裡生命裡 有你我方找到生存來源
難行日子 不削我對生命眷戀 因有著你 跟我一起 親愛的你

一次也不 推說亂和倦 一次你都未曾去計算
給了再給 始了便無斷 無條件分擔各種辛酸

*從前沒講 今次要說多謝你
 我有你給的愛因而完全

 誰人是我 心裡至愛生命至尊
 都也是你 真了不起 親愛的你
 若問世界誰無雙 會令昨天明天也閃亮
 定是答:你從無雙 多麼感激竟然有一雙我倆*

Repeat*