2007-09-29 22:18:41Ethan~

29/9/2007

今日收工之後,同妖人出左去行街買野...
因為今日我要去剪髮、拎車兼問價,佢就買參考書~!!

我地下午約好等埋之後,就先去左剪頭髮...
隨後就到妖人要食野,搞掂晒之後先搭車出旺角啦~!!

出開去旺角,所以就諗住約埋阿姨一齊食晚飯啦...
等到5:30pm左右,阿姨同姨丈搞掂晒d野就會合我地啦~!!
隨後,我地就一齊行街買野兼埋食飯及吹水嚕~!!

另一方面...
今日二少打過來搵我,諗住申報想於6/10有活動啦~!!
不過,最終都好不幸地俾我同大少一致駁回囉~!!

原定中秋節當晚o既活動,因為佢地出左事而改期至呢日...
佢竟然夠膽死打來搵我,商討可唔可以再改期而就佢去玩喎~?!><

當時o既我聽完之後,已經即刻向佢問話兼叫佢俾理由我~!!
我叫佢覺得申報o既理由係充分,先至好同我講要改期~?!

雖然佢呢次行為令我嬲嬲地,不過佢都幸好識事先申報~?!
隨後,我就即刻打俾大少同佢商討有關事宜啦~!!=.=”

大少立場好清楚,再者佢都表明反對二少今個活動...
作為F5生唔應該有太多活動外,而且我噴完佢地都只有兩日咋~!!

二少第一次對話時並冇作出任何反駁...
但其後佢就再度打來俾我,話要同我傾傾上訴喎~!!=.=”

而我就立場堅定,並且講左連大少都表示反對啦...
隨後,佢就開始轉用『講條件』方式同我試下講價喇~!!

我同佢都各自提出各項議案...
不過,二少o既議案始終未能通過我同大少o個關啦~!!
而我同d親戚亦提出多項建議俾佢,叫佢是但揀一條囉~!!

我同大少都估到佢,又想同班fd一齊去玩〝哈佬喂〞啦~!!
我地都清楚知道佢想點,而且我地再三聲明我地o既角度係點囉~?!

我有幾條路俾佢揀...
首先叫佢請晒我地成班人去,佢又已經話左唔肯喇~!!
而佢亦提出如果去左今次,就會以停晒10月活動作交換啦~?!

其二...
佢要我批佢去係可以,但條件係11月全月佢都要玩爆晒~!!
既然佢咁想玩,我就要佢全月入面o既每一日都玩唔同野兼要爆數~!!

其他建議都仲有好多,不過佢最終選擇放棄上訴...
因為佢都好清楚連大少都唔撐佢,而佢去又要面對咁多問題嚕~!!

另外,我仲趁今次聲明晒所有問題嫁喇...
包括佢用錢方面、傾手提電話.出街玩及打機等各種問題嚕~!!

我發完脾氣都唔夠三日,就已經想整單新野出來...
而且我都真係出到聲問佢,到底係咪當我緊d野係廢話呀~!!>3<”
發生呢次問題,大少好明顯識汲取教訓而唔敢亂來啦~!!

唉...二少再係咁落去,我同大少都心知情況~!!>.<”
佢成日都群埋o個班朋友身邊,遲早又實會吵大鑊嫁咋~!!

開學只係過左一個月,佢個心就已經咁散喇...
我同大少都覺得咁樣好唔掂,而且咁係唔可能捱到去會考囉~!!

不過個仔經我大發脾氣之後,都識得要事先申報...
但係佢就真係蠢得緊要啦,如果真係醒o既都應該識得收歛啦~!!