2007-09-14 18:33:47Ethan~

14/9/2007

今日成個下午都o係醫院做療程...
而呢段時間的確令我睇到、諗到同感受到好多野囉~!!

呢排經常要去醫院,不過陪我o既人竟然唔係自己d仔~?!
陪我o既人...唔係朋友,就係其他家族掛牌成員~!!><”

另一方面...
今日下午搞完晒之後,就同妖人返左YTT一轉~!!
見返好多老師同埋巴爸,我地都傾左好多野嚕~!!

佢地見到我拎住支柺杖個陣,都有上前慰問...
不過我要搵o既人,當然係我巴爸同大仔啦~!!

今次之行,同巴爸都提及過好多野呀...
佢仍然都係咁關心大家啦,特別係我同埋佢兩個孫仔~!!
而且於所有要談及o既議題中,我地都交流左好多意見囉~!!
講到大少同二少佢地o既野,佢都教左我應該點樣應付~?!^.^

另外,今次之行當然仲要見埋大少啦...
不過佢今次咁見一見我,就係我準備發爛o既開始喇~!!

未到我發爛之前,我地都仲好平心靜氣咁閒談...
而且巴爸又趁呢個機會,同大少作出多方面o既探討唷~!!
我再加巴爸o既意見,相信大少都應該會好好思考~?!

至於我開始發爛o既原因...
就係o係我出事後呢段期間,佢地兩兄弟完全係唔見人嫁~!?
其實...我都問過自己,應唔應該將所有野都開到口嚕~?!><”

不過...
我既然多次暗示都失敗,兼埋呢排佢地咁多野俾我捉到~!!
或者呢d都係天意啦,我可以藉機去講晒我要講o既野囉~!!

大少俾我鬧完之後,佢終於都知道咩事喇...
佢都好清楚我點解會咁嬲,而且我宜家o既心情到底如何~?

我都係o個句...
如果樣樣都要我開口先識做,咁已經冇左個意義啦~?!
而我同巴爸提及到呢個問題時,巴爸都好理解我o既心情嚕~!!

巴爸必定會理解我...
原因的確好簡單啦,因為佢都係做緊人老豆嘛~!!
唔通真係正如巴爸所講...老豆養仔;仔養仔~?!>.<”

所有野我都已經開到口喇...
我真唔希望我要咁樣落去,再咁唔開心落去呀~!!!=_=”

而我慶幸o既...
就係我有一個好關心我o既巴爸,同埋一班好幫我o既家族成員~!!