2007-08-26 18:14:49Ethan~

26/8/2007

今日無端端有個驚喜...
今早同阿大傾完MSN之後,稍後佢又忽然打俾我~!?

原本個仔今日係要出市中心飲茶嫁...
但點知過程中出現變數,所以就叫左我同佢去食晏啦~!!

一邊食野就一邊傾計,講到我都非常之氣憤...
之後我同個仔就諗住去買電話,但點知又仲未有貨喎~?!

隨後,我同佢就行過龍門居搵阿二傾野啦...
而o係搵阿二之前,我地先去南廠行左個圈睇左d野先~!!
期後,我地兩父子就坐左o係樓下公園到傾左一排計先囉~!!

傾到咁上下時間,我就打俾阿二叫佢落來啦~!!
隨後,我就交由阿大出面同阿二逐樣野去傾及分析喇~!!

事出突然...原來個仔想轉投repeat行列喎~?!
佢決心要考多一次會考,而棄讀早已安排妥當o既IVE嚕~!!
而於對話間...我同阿大都問過佢多條問題要佢作出考慮~!?

好老實講啦...其實我同阿大都唔贊成阿二重讀~!!
始終我地已經考慮過晒所有因素,覺得勝算都唔太高呀~!?

再者又講到申報等問題o個陣,阿大都強調要做好嚕~?!
而o係呢個時候,阿二仲突然同我講話要去旅行嚕~!!
雖然仍未落實日期,不過佢同班朋友都已經計劃好晒啦~?!

好多野都屈埋屈埋,已經唔出聲發脾氣...
而於今日o既對話時間,我再次暗示及明示各問題嫁喇~?!

隨後,佢地兩兄弟就搭車過返市中心睇旅行資料...
而我就打俾三妹藉機呻下,而且彼此都講下大家o既唔開心唷~?!

今日同三妹都傾左好耐,而且佢仲教左我點樣同阿二講野~?!
正值宜家面對眾問題之下,我又應該如何處理唷~?!

而阿大返家之後,我同佢再次通電...
我終於都談及到我已經忍冇可忍,再咁落去我只好剷人啦~!!

而阿大都好識做,並且再次向阿二暗示過啦...
事因阿大都知道不妙,太多野都已經去到極點喇~!!

雖然阿大話唔想因事大吵,不過我都係事先聲明囉...
而且,佢又話阿二其實都感覺到我已經非常不滿嫁喇~!!

但係,我真係覺得已經有太多野積埋晒唔掂嚕...
唔通...真係要嘈一場先可以解決問題咩~??>w<”