2007-08-09 14:29:06Ethan~

9/8/2007

今日繼續尋日未完o既行程...
而今日之行主要就係幫二少繼續睇IVE嚕~!!

上午時間,大家暫時各自忙...
到左下午之後,我就同妖人及兩個仔去左IVE啦~!!
經過左一輪考慮之後,二少終於都落實左讀呢到~!!

佢最想揀既BSM(工商管理)就冇行啦...
所以,佢就決定先由ENG(工程)開始讀起囉~!!
如果讀得好,佢下年就可以揀返自己想讀o既科目喇~!!

其實做呢個決定之前,二少本身都好亂嫁...
而且仲於早上時間去左報repeat添呀~!!=.=”
不過,佢最終都堅守自己o既意願去行呢條路唷~!!

搞到5:30pm左右...
我同大少,妖人就返過來建生;而二少就返屋企啦~!!
大少今次仲要幫我去搬返部整好左o既新機返來呀~!!=.=”

所有野終於都塵埃落定啦...
佢地唔駛再心煩之餘,就連我都放低左唔少呀~!!
見埋今日之後,我地接住會o係星期六o既活動再次見面喇~!!

夜晚時間.我再次同二少通電話...
雖然話所有野都已經定晒,不過佢個心始終未定到~?!

原因佢好怕面對日後o既難關,同好多未知數呀~!!
而我就盡力去安撫佢,而且亦用盡方法令佢盡量放鬆自己囉~!!
而個仔要有o既...就係定力,信心同決心呀~!!

或者係因為佢由細到大都係我幫佢計劃晒條路啦...
所以佢自己都知道宜家環境一變,佢就唔知如何適應至好喇~?!

經過會考放榜之後,希望兩個仔都有所得著...
隨住所有野都決定晒之後,新o既考驗正式開始喇~!!
每當變幻時

懷緬過去常陶醉,一半樂事,一半令人流淚。
夢如人生,快樂永記取,悲苦深刻藏骨髓。
韶華去,四季暗中追隨,逝去了的都已逝去。
啊......常見明月掛天邊,每當變幻時,便知時光去。

懷緬過去常陶醉,想到舊事,歡笑面常流淚。
夢如人生,試問誰能料,石頭他朝成翡翠。
如情侶,你我有心追隨,遇到半點風雨便思退。
啊......常見紅日照東方,每當見夕陽,便知時光去。

如情侶,你我有心追隨,遇到半點風雨便思退。
啊......常見紅日照東方,每當見夕陽,便知時光去。