2007-03-11 10:36:31Ethan~

10/3/2007

今日下午放工之後,又出左去行街街喇...
哈哈哈~不過今日全程都非常之開心同滿足喎~!!

其實未放工之前,我已經打左俾阿三嫁喇...
講好左大家食完晏之後,就再電聯約o係邊到等啦~?!

食完飯後,大約2pm就收到個仔來電喇...
隨後我地約好左o係大興路口等,就齊齊行過去良景唷~?!
今日來回程我地都係坐我至愛o既ATE呀~!!^O^

去程期間...
我地都傾左勁多話題;又爆出連番笑料嚕~!!
而今次所傾o既野,都可以話係夠晒百搭同多樣化呀~!!

到左旺角之後,我地就周圍咁去行...
嘩嘩~今日我地睇左勁多野,又要買好多野呀~!!
落車之後首站,我地就先去交左網費~!!

隨後,我地行左一大輪睇下d衫褲先...
原來阿三打算買入一套新衫去謝師宴,不過就俾我否決左~?!
而我就同佢講明白否決原因,係唔想佢因為一個活動而浪費d錢~?!

隨後,我地就去左睇我o既波鞋喇...
哈哈~又係揀左一大輪,最終都落實左買對$619囉~!!
睇波鞋期間,個仔俾左好多意見,又話是次必須引入Nike喎~?
原因...係因為我地一家四口都係買同一品牌o既鞋呀~!!

其實,我都曾經考慮過一段時間買定唔買好~?
不過個仔死都要我決定究竟買定唔買,盡快俾個答案佢喎~?
哈哈哈~又諗左一大輪之後,我始終決定買呢對喇~!!^O^V

隨後,我地再度轉戰下一個目標喇...
而呢個目標就係阿三首次引入CD大行動呀~!!

一家四口之中,擁有最多碟o既人都一定非我莫屬喇~?!
不過經過今日一役之後,阿三就變左第二個擁有較多碟o既人~?
哈哈~個仔仲話買開就有條癮喎,之後佢就負責呢條line唷~!

今日個仔一口氣引入3隻陳奕迅o既大碟喎~!!^.^”
而對上一個引入新碟o既人,就係現存有2隻方力申碟o既阿大~!!
阿三可能係首次買碟關係啦,故此佢都顯得好開心同好奇唷~!!

買完晒所有野之後,我地就諗住落欽洲街o個邊食大排檔...
不過,阿三最終都係決定折返去旺火新世紀食晚飯喇~!!
而o係食飯期間,阿三就不斷咁欣賞佢d新碟呀~!!^O^

食完飯之後,我地就落左去飲野啦...
而個仔又咁o岩見到有機打,所以就玩左一陣囉~!!
另外今日無論係行街定搭車,我地都有好多野講呀~!!^.^

飲完野之後,我地就去搭車返屯門啦...
而o係車程期間,我地就對調左手機來玩一玩囉~!!

哈哈~而且個仔今日仲死咁打來話玩聽鈴聲喎~?!
佢話手機播出來o既鈴聲,比用電腦聽o既效果更好唷~!!

另一方面...
其實於今日行程中,我地有過唔少對話~!!
而部份對話之中,仲係涉及到阿三o既個人意見及感受嫁~!!

希望呢d開開心心o既日子,可以再多d啦~!!
原來有佢(地)陪住我,心情真係可以差好遠嫁~!!^.^”
 
日久生情

曾共你相識那天 舊情未會老
螢幕的癡癡眼中 換來是控訴
怎麼想到能 一天走進熱愛跑道
大慨一起了相擁過未算好
只因是發覺被愛的恐佈
能生出愛情 問我應不應去禱告

*我相信是世間說共你都應該登對
我心裡也許輕輕後退 沉澱裡來獨對
期待的一個夢 心醉 這個玄機為誰
這一次願我可以在你身邊不失去 怕只怕忘記了怎去追 
只需要擁緊你已不能留下淚垂 和你只好相對*

明白到初相見好 若然未愛到
時日的兜兜轉中 註定難計數
想得到永恆 只好一再受過傷害
直到一起了相擁過便更好 想可以愛到像世間深奧
能生出愛情 是最好心得有好報

repeat *

我相信是世間說共你都應該登對
也許我已經輕輕默許 沉澱裡來獨對
期待的一個夢 心醉 只有為你伴隨
這一次願我可以在你身邊不失去 怕只怕忘記了怎去追
只需要擁緊你已不能留下淚垂 陪我一生一對