2007-03-05 18:00:59Ethan~

5/3/2007

今日係中五最後一日,隨即佢地就開始考模擬試喇~!!
而『曲終人散』呢句說話今日真正要用於佢地身上囉~!!

阿大,阿二終於都要離開YTT喇...
日後就只係得返阿三自己一個,要靠自己照顧自己喇~!!><”

相信今日氣氛一定會同平日好唔同...
而且佢地各人心裡面亦一定存在住悲喜交集,難離難捨囉~!!
特別對於阿三來講,之後會係一個更大o既考驗唷~!!

雖然阿三未能於今年一同畢業呀...
不過我相信今日o既情景,一定令佢別有一番感受囉~!!

另一方面...
今日亦係阿三放完長假後,首個提交週記o既日子囉~!!
雖然佢今日的確係遲大到,不過今日係last-day就算啦~?

大約6pm左右,我收到阿三來電話過緊來啦~!!
隨後我地就約好o係我樓下個巴士站等,之後就做交收囉~!!

由於今日係last-day啦...
故此今日應該會有好多趣聞,而且仲會有好多事發生添~!!
講完晒d開心話題之後,又到左同阿三講下正經野o既時候喇~!!

用左大約一個半鐘o既時間,同佢傾左好多野啦...
雖然佢都係繼續唔出聲,但起碼我地都叫做將問題講左嚕~!?