2007-02-16 16:56:04Ethan~

暫且平息...

自14/2鬧完三少,佢即刻就出事啦...
為左呢件事,大少同二少又出心出力咁幫佢求情嚕~!!

好多分析;好多意見,都已經聽過晒...
隨後於今日時間,三少自動向我承認有關責任囉~!!

起初我繼續扮傻,只係叫佢send歌俾我...
到搞完晒d野之後,我地就正式入題開始傾喇~!!!

佢承認自己因為一時貪玩,所以先出左今次呢個意外...
另一方面,佢亦都好清楚想瞞亦瞞唔得(我)好耐唷~!!

由尋日到今日,我先後同佢兩個阿哥傾過晒...
後來,佢只係叫做俾左個交代,並唔係解釋o既理由我嚕~??
就今次全件事上面,佢絕對清楚自己全錯囉~!!

無論係程序上,活動細節上...佢都全錯呀~!!
因為佢俾我o既種種理由,起初真係令我興到爆炸嫁~!!>w<
而且佢兩個阿哥都話,三少俾我o既根本絕對不成理由呀~?!

後來,經過左一輪對話...
我鬧又再次鬧過,同時又講過晒有咩要佢做囉~??
除左佢知道自己出錯外,就好應該徹底咁面對自己有o既問題~!!

而原定o既議案,就暫時性唔實行住...
因為新規條同安排,已經同佢再次聲明左嫁喇~!!
畢竟個禍係佢自己造成,要佢自行承擔返責任亦係理所當然~!!

未來三個月...
佢都唔可以再出任何大錯,否則後果佢都清楚囉~!!!
近呢排接二連三咁出現問題,相信對佢來講絕對唔係件好事呀~!!

再一次o既打擊;再一次o既痛苦...我已經冇力再承受~!!>_<
如果真係冇得揀,我只可好選擇將所有野返回原點囉~!!?