2007-02-14 21:05:37Ethan~

14/2/2007

今日係情人節,亦係大少同二少在校o既最後一日~!!
另一方面,今日仲係發還週記o既日子囉~!!

成績表終於都收齊,不過就要鬧先收到晒~!?
原定於5pm之會面,要推遲到7pm先做到囉~?!
最終...我就鬧左二少及三少一大餐唷~!!=.=”

就住近日種種問題,以及佢地今次做交收之事宜...
其實都先後出現過好多問題,但都一直未被解決囉~!!><”
經過今次咁鬧一鬧之後,相信佢地(日後)都會有所改善啦~?

事前,佢地兩個都應該冇預左我會咁囉~??
不過事實就令佢地無奈,但幸好佢地始終知道自己出左錯~!?

講返正題啦...
今日鬧就已經鬧左,而且仲表明左我o既立場~!!
後來,我地就一行三人齊齊去影印佢地張成績表呀~!!

會面期間,知道二少今日整親呀...
起因咪就係因為佢自己貪玩所致囉,不過就令我感到無奈~!!
隨後,二少同三少仲講左好多關於近日事宜o既笑話添呀~!!

講完晒d正經事之後,就送左二少去搭615P啦~!!
隨後,我再同三少傾左一排關於佢近日o既事情嚕~!!

心情變得沉重;氣氛亦變得認真...
好希望三少可以盡早將所有事宜一一咁解決晒啦~!!!

之前有種種o既考驗...
宜家o係我地身邊同時有好多野發生,並且有待解決啦~!!
隨住所有野都o係到變緊,可能呢個先係另一個真正考驗o既開始~?