2006-08-13 10:33:43Ethan~

5/8/2006

今日放半晝,所以下半日又再出左街喇~!!
呢排日日都持續好唔開心囉,所以好想搵人陪下嚕~!!

由於係咁o既關係,今日約11:30am左右...
我打左俾阿二,叫佢安排今日下午唱K活動喇~!!
同時,我想趁呢個機會用來發洩下自己d情緒唷~?

另一方面...
今日又同一個公司前同事講左一排電話呀~!!
因為佢係同我最fd,而且又叫好傾到計嚕~!!
搵佢傾左一排,起碼可以俾自己知道應該點面對份工呀~??

再者,我仲有同一個小學同學傾過電話嚕...
唉唉~我地兩個都對宜家份工感到苦惱,好想轉工呀~!!
或者因為咁,所以大家都好明白對方o既感受囉~!!

另外,今日阿二,阿三同阿五都有出席唱K...
但後來阿五因為身有要事,所以就先行離開喇~!!
而且仲因為咁o既關係,發生左d同金錢上有關之問題...
就係因為咁,就令到阿二同阿三對阿五更不滿喇~?><“

再者,呢排我d仔都知道我心情持續咁差...
但佢地已經好關心我,好體諒我;而且仲好盡力引我開心囉~?!
但佢地始終經驗尚淺啦,故此能夠做到o既野始終有限囉~!?
幾個仔雖然能力有限,但對我就有呢份心,其實我已經覺得好開心嫁喇~!?

另外,大妹同四妹都知道我近日好煩惱...
而佢地亦都先後同我傾過計,開解過我嫁喇~!!

講返今日啦...
我地三個唱K唱到7:30pm先cut歌嚕~!!
嘩嘩~簡直就係唱到我地聲都沙晒呀~!!^^”

散場之後,我就搭車出左荃灣搵阿姨食晚飯~!!
而兩個仔同我去左搭車後,就各自返左屋企喇~!!

今晚趁有機會,同阿姨呻左好多野...
而且我地仲傾左好多近期發生之事情,又交換左好多意見囉~?!
始終最能夠幫到我,俾到意見我o既人都係佢嚕~!!

食完飯後,我地就一齊搭58M返屯門...
因為我地話想爭取多d時間傾計,講下心事唷~!!
而於我地上車前,收到阿二來電...
佢搵我原來係有事申報,同時佢趁機同阿姨吹左陣水囉~!!

整日行程都覺得好充實...
因為全日之中,唔同時間都有唔同o既人陪住我呀~!!