2006-07-29 19:25:43Ethan~

29/7/2006(心煩)

今日天氣唔太好,成日都落住雨...
不過於今日下午放工後,我都係出左去~!!

大約1:30pm左右...
阿三先過左來搵我,傾左陣計先~!!
隨後,我地就正式起行喇~!!

今日我地去左港島南區...
先去香港仔,再去海怡半島行左個圈啦~!!=.=”
隨後搭車過旺角行左一陣,之後就搭車返家啦~!!

由於今日落住好大雨...
搞到我地都唔係太有心機想四圍去囉~!!
所以,今日o既行程先會比平日短嚕~!?=.=”

另外,阿三今日又同佢屋企人嘈完喇...
而我近日又因為工作問題,而感到唔開心同煩躁~?!
唉唉~~我都唔知點好呀~??
近日...
工作,家庭,身體等各方面都唔太好~!!
顯然影響到我個人心情囉~!!

因為咁...
對工作感到苦惱,考慮緊係咪應該離職~?
搵到新工o既,我就一定會走囉~!!
但我知道人始終要面對現實同要維持生活囉~!!><”

對工作方面感到疲倦...?
對車o既積極性明顯又減低左,對d仔o既耐性亦弱左~?
好多時都因為心情唔好,好易就想發好大脾氣呀~?!

對朋友或家族...
唉唉~我都好似冇咩心機囉~??><”
只係大家見到面,開左電腦或有電話打來時就傾兩句~?! 

我幾個仔佢地都自知自己近日多問題...
但佢地同時都好清楚我近日亦有好多煩惱同不快~?!
究竟...我可以點樣做呀~???