2006-06-11 17:40:06Ethan~

11/6/2006

今日係四妹生日呀,我o係到先祝佢生日快樂...
不過,我今早已send左SMS俾佢嚕~!!

另一方面...
今日下午時候,我同二少傾左兩個幾鐘電話唷~!!
呢個情況,近年來對我o黎講已經變得罕有呀~?!

早幾年...
同佢日對夜對;甚至係咁傾電話呢d情況就經常出現~?
但由於大家都日漸成長o既關係,呢種情況就變得少有~?!

其實,今日下午個仔突然主動打俾我...
期間我地都傾左好多個唔同o既話題兼講下笑囉~!!^.^”

特別有一個主題,我地係傾得比較耐嫁...
因為下月頭就係我生日,所以d仔近日都開始忙於做安排~?

佢地都有問過我今年有咩玩意想玩,又或玩d我地從未玩過o既野喎~?
但詳情我都唔太清楚,而且d仔仲話會俾d驚喜我添喎~??

而且,佢地下星期開始又正式開始年終考試喇...
但不幸係,好多事宜o既都係接住落;時間變得比較緊迫嚕~?

而佢地亦都好有我心啦...
佢地除左要應該考試外,仲要做我生日活動安排...
而且,佢地仲要o係呢段時間之內搞掂我o既B-DAY禮物唷~?!

佢地話...我今年如無意外都會豐收喎~!!
因為(預計)除左好多人會出席有關活動外,仲會有好多人送禮~?

不過呢段時間之內,大家都真係變得好忙呀...
希望一切都可以順順利利,最終所有野o既結果都係正面啦~!!