2006-05-25 18:34:16Ethan~

哭了...

24/5呢晚,三少照舊有打俾我...
不過今晚我同佢講野o既心情,同平日完全係唔一樣~?

近日...
好多憂慮、好多壓力、好多煩惱,再加上自己又病左...
我...真係覺得個心好似唔知點咁囉~??><”

來自各方面o既煩惱同壓力...
不禁令我o係聽歌之時突然喊左出來嚕~!!><”

一直聽歌...
直至三少打來之時,我仍然都係喊囉~!?

當時,我真係控制唔到我自己o既情緒囉~?!
但o係呢個時候,我覺得三少因為感覺到我o既無奈而感慨嚕~?

好耐都冇好似今晚咁喊法喇...
突然...覺得人生有好多唔如意唷~!!
而且慣性o係我身邊o既一班人又好多都已經唔係經常出現~?

得與失...到底又係乜~??
係咪人長大之後,就一定會過呢種生活呢~??><”

可能我係因為感慨人生o既唔順境而喊~??
但究竟呢個係咪主因,就連我自己都答唔到我自己囉~??

另一方面...
近日好多問題,都要自己親自處理或解決~??
能夠幫到我o既人,真係少之又少...
而真正能夠幫到我o既人,佢(地)又忙住佢地自己o既生活~?

壓力同苦惱...
突然來得好多而且快,但我又無從發洩啦~??=.=”
積累至今先一次過爆發,所以出現呢個效果~??

唉唉...究竟我應該要點做呀~??
同時,我身邊o既人究竟有幾多個係真正了解我呀~??