2006-04-30 20:03:20Ethan~

30/4/2006

今日過得好簡單,但都ok開心囉...
因為有d事,已於今早告一段落喇~!!!

今早10:00pm左右...
我收到阿二來電,而原因就係佢想借我銀行AC用囉~!!
另外,佢又同我傾返尋日d事o既跟進...
而且佢仲問左我,截至今日為止阿三同阿五有冇為件事表過態~?!

傾過之後...
阿二竟然終於忍唔到氣,搵阿三傾返呢件事囉~!?
而且,佢仲同阿三講左好多已發生之問題及其他道理呀~!!

後來對阿三方面,呢件事終於叫得到平息...
而且阿三仲於稍後時間,親自同我傾返並致歉添~?!

而o係呢件事中...
阿二的確做左好多野,而且佢仲鼓起左好大勇氣去話阿三~?
於阿二出聲之前,其實我曾經勸阻過佢嫁~?!=.=”
因為我始終有好多擔憂嘛,而且又唔想佢兩兄弟d關係越來越糟~!

幸好...結果都係正面嫁~!!^.^"
而且o係呢件事中,阿二的確再次令我另眼相看呀~!!

而阿二自己又再同我傾返問我借銀行AC一事...
佢初期打算問我借時,其實係好擔心會俾我鬧或遭反對唷~?
而佢竟然估唔到係,佢一開聲就已經成功左喎~!!^.^"

而下午時間...
阿三就過左來報到,並上左一堂中文喇~!!
而呢堂只係由我監堂,並且係做返d妖人早前交帶落o既野~?!

阿五方面...佢下午就缺席大妹o既CH堂呀~!!=.=”
至於今日係咪當佢『曠課』,就交由負責人去定奪喇~!?