2006-04-14 22:51:57Ethan~

14/4/2006

今日再次見到阿二同阿三喎...
不過,今日氣氛就比尋日更高興唷~!!

其實今早,我分別同佢兩個通過電...
而阿二就話想過去搵妖人借PS2喎~!?
另外,我早前其實就已約好左阿三嫁喇~!!

大約2:00-2:20pm左右...
阿二同阿三先後過到來搵我,之後再去妖人屋企~!!
隨後,妖人同阿二展開左一輪商討喇~!!^.^"

而呢場商討主要係為左借PS2一事唷...
因為妖人話如果阿二要借機的話,就必須有條件交換~?
最終,妖人就要阿二作三篇文以作代價喇~!!(兩中一英)

之後,阿二就話因為要去置樂買野而離開~!!
我同阿三就返左我屋企睇電視,聽歌及吹水喇~!!^.^"
後來,阿三就始終敵唔過想打牌o既心癮唷~??

其實,早前兩個仔已經話想約埋今日打牌嚕~?
但由於今日下午時間缺人關係,所以就擱置左囉~?!

到睇完電視之後,我地再打俾阿二問下佢點~?
隨後就打埋俾細佬Ben叫佢一齊過埋來玩唷~!!

另一方面...
由於夜晚要打牌關係,所以今晚阿三就o係我屋企食晚飯啦~!
哈哈...我地兩父子仲一齊玩『煮飯仔』囉~!!^.^"

不過,我發覺我地兩個煮野都係唔多掂嚕~!!=.=”
因為我地搞到阿二同細佬差唔多之時先食完飯~?!

我地今晚又玩煮飯同煮麵...
總括時間係用左接近一個鐘先正式搞掂晒同食晒~?!
之後,我就交左俾阿三負責清潔廚房囉~!!=.=”

而阿二同細佬Ben到埋之後...
我地就開始玩,直至10:15pm先正式散唷~!!