2006-03-15 13:13:11Ethan~

14/3/2006

今日係NO5正日生日,首先講聲〝生日快樂〞啦~!!
而本星期六就係幫佢搞補祝o既日子喇...好期待呀~?!

今日下午時間...
NO2同NO3去左虹橋拎D晚飯單張睇~!!
因為今次個活動,全程都係由NO2負責搞囉~!?
而佢今次的確係做得唔錯囉,因為好多野都搞得七七八八喇~?!
咁多次活動以來,佢今次都算係最落力o既一次喇~??

另一方面...
原本我係要打俾NO2,叫佢通知NO3拎週記嫁...
不過,佢個電話就打極都冇人聽囉~!!=.=”
後來佢打來覆返我,先知我早前已搵過佢唷~!!
不過o係呢個時候,我已經見到要見o既NO3喇~!!=.=”

其實近日,我四個仔都非常咁乖,冇咩出錯唷~!!
而且,佢地之間o既感情又開始越來越好喇...
最起碼...佢地近日經常一齊出沒,而且又識彼此關心同幫助~?!

不過,仲有一件事仍然令我感到苦惱唷~!?><”
呢期NO3都唔知做咩事,成日都好DOWN咁呀~??
正正因為咁,我地幾個都好擔心佢呀~!?(兄弟中尤以NO2為甚)

而我估計...主因離不開都係幾個啦...
近期好多事情中,佢都接二連三咁不斷失敗...
因此,佢就對自己完全失去晒信心;提唔起勁去做事唷~!?><”

詳情係點,我已經同『輔導處』D人傾過下...
而且,我同其他三個仔亦都先後同佢傾過囉~!!
但係最慘係...我地完全得唔到D咩回應咁嚕~?!><”
NO3成日都話『冇事』、『冇問題』喎~!!?

另一方面...
對於本星期六我可能會缺席有關活動呢個問題上...
我幾個仔都表示,咁會令佢地感到掃興或不快,甚至可能取消該活動喎~?!
有D就仲激...話如果我缺席,佢會嬲我一世添呀~??

哈哈~我到宜家真正感到...
原來o係我D仔心目中,我原來係咁重要嫁喎~!!^.^"
(其實D仔早前已經向我表過態唷)

佢地近日所有表現,我都非常滿意...
希望佢地四個可以繼續咁乖,表現可以繼續咁好啦~!!!