2006-03-07 19:34:31Ethan~

7/3/2006

今日下午同家姐,妖人再次返左去YTT一轉~!!
而今次就同Madam張及巴爸傾計囉~!!^.^"

早於尋日下午...
其實我已經見過NO2,NO3及NO5嫁喇~!!

由於尋日係交週記之日...
我早就已經約好左NO3來交俾我囉~!!
但NO2及NO5就好奇及諗住一齊行路返屋企...
所以,佢地幾個就齊齊過左來建生囉~!!=.=”

會面時,妖人其實都在場唷...
所以,佢地都俾妖人串左一陣囉~!!=.=”
隨後,NO3仲陪NO5來我屋企拎砌圖呀~!!?

講返今日喇...
大約3:00PM左右,我地先去兆康西鐵站等齊人~!!
隨後,家姐仲買左好多野食俾D老師及一份專享食物俾巴爸~?

返到去,我地就同Madam張傾左一排先...
到學校打鐘落堂之後,我地就正式同巴爸傾喇~!!
但今次時間上比較趕,故此我地只係傾左一陣咋~!!=.=”

同時...
我亦已經將NO2及NO3之『悔過書』俾巴爸睇過~!?
而佢亦於睇過之後,寫左D野俾返兩個孫仔嚕~!!
當然,佢都有同我地幾個傾過關於四個孫仔之事宜啦~?!

隨後,我就只係見過NO1一陣就要走喇~!!
由於佢要幫佢班做壁報關係,所以要留校冇得跟我地走~?!
而我地就一行六人齊齊去左建生食KFC囉~!!

離校之後,我地就一齊去搭車(K58)喇~!!
期間,我地就吹水兼不停搞GAG呀~!?
哈哈哈...全場都覺得勁爆笑囉~!!

另一方面...
除左我同妖人都訓過下話之外,主要就交由家姐講~!!
而佢同我地一樣,主要都係講道理;並引用一D親身經歷去勸~?

對於家姐所講o既所有野,我同妖人都好認同嚕~!!
同時,我亦希望三個仔真係會好好咁思考下大家所講過o既所有野啦~?

最後...下星期二就係NO5正日生日喇~!!
而今次o既活動係由NO2負責做統籌及安排囉~?!

除左我地幾父子之外,是次活動可能會有其他親戚到場~!!
而該慶祝活動,現安排於下星期六(18/3)進行嚕~!!^.^"
(與訓導處商議後,該日原定之補課將暫停一次)
希望到時,大家都可以玩得開開心心啦~!!^.^