2005-11-06 17:57:50Ethan~

5/11/2005

早前出左牌o既譚德健,已於日前正式掛牌...
同時,佢已經接手一單case需要跟進唷~!!?

另外...近期我同三個仔都繼續有聯絡呀...
咁當然,就連譚德健都有進行聯絡及相關o既溝通囉~!!

另一方面...呢晚NO2都有照常咁打俾我~!!
不過,我地除左好似平日咁傾計之餘,仲為左一件事嘈埋交添~?

其實...
最近,我同好多人聯絡時,都聽到一D唔係幾好o既事~?!
而且呢件事,係全家族(成員)都唔可能會接受到囉~!?=.=”

最近有傳NO2同COMES條八婆來往得好密嚕~!?
而呢個八婆...根本上就係我地家族o既死敵...
我唔喜歡佢地來往,其實NO2自己係知道囉~!?><”

不過...
我覺得佢自己都有返咁大個仔,都應該識諗啦~!?
好多時D野...我都已經係隻眼開、隻眼閉嫁喇~!!
(宜家對三個仔都已經係咁樣)

同時...我早前都已經覺得有D野唔妥囉~?
但再加埋眾人所見...真係好難令我說服自己去信佢囉~?!

而為左呢件事...呢晚就同佢嘈左場交唷~??
其實,事前我都反問過自己應唔應該出聲話佢囉~?!><”
同時,我已經俾過好多明示、暗示佢,表示我知道好多野嫁啦~??
而且我又覺得,再係咁...只會令個問題越趨惡化嚕~??

而o係呢件事上面...佢並冇直接及間接否認過任何野喎~?
問親佢任何野...佢就只係識答我『唔知』囉~!?=.=”

而到左第二日...
佢就send左icq俾我,否認呢件事嚕~?!

而為左呢件事...我已經安排左一班人進行監視~?
而我自己都希望個結果同佢所講o既係一致啦~??

如果唔係...
我諗NO1最唔想發生o既事,始終都要發生囉~!!!