2005-11-02 00:57:52Ethan~

開工後...

返左一排新工,暫時都好開心喎...
因為班同事、上司都好好相處;而且又唔太辛苦~!!

雖然返工時間係長左D啦...
但係,我最近呢排都有同三個仔Keep住聯絡呀~!!

當然...
同佢地三個聯絡,係用唔同方法啦~!?
而方法就梗係離唔開用ICQ,MSN或電話喇~!!

而同我聯絡得最密o既...
我諗...唔駛我講,大家都會估到係NO2啦~!!
佢好慣性咁,每日最低限度都會Call我一次唷~!?

另一方面...
呢排我就同NO5傾過下ICQ咁啦;
而NO1就ICQ同電話都有傾過下喎~!!

NO2就好醒o既...
佢Call親我,通常都係o係我放工時間打來喎~!!
因為,佢係清楚知道我D放工時間嫁~!!(照例我會講佢知)

基本上,每晚我地兩個係乜都會傾下囉~!!^.^"
而且,最近NO2真係自律同坦白左好多囉~!!
即使有咩事...佢都會先知會左我,或者係老實同我講嚕~!?

早幾日...NO1就約埋NO2,NO5一齊溫CH喎~!!
雖然NO1今年已經冇修呢科,但佢就話要盡下做大哥o既責任...
盡自己能力...當係幫下兩個細佬或陪兩個細佬溫書喎~!!
而呢日o既情況,當日NO1及NO2已經話返我知唷~!!^.^"

另外,佢地三兄弟近期就多左少少時間係齊人囉~!!
好似尋日咁,NO1就同NO5一齊去市中心行街買衫喎~!!
而呢日亦發生D突發事,NO1就一早打來同我講左喇~!!?
佢話呢次活動,可能會有D賤人出現;但最終結果都係冇嚕~!

另一方面...今個月就輪到NO2生日喇~!!
但我就可能要返工冇假放關係,陪唔到佢過嚕~!!?
而我早就叫左NO1及NO5安排下有關問題唷~?=.=”

其實,佢地三兄弟都已經叫做傾過下囉~!?
但聽NO1覆返我,佢就話NO2想睇下我點先再作決定喎~?!
NO1就話...佢睇得出NO2好想我當日會o係到囉~!!

另外,我亦都同NO2傾過呢個問題唷...
佢自己亦親口同我講,話佢生日好想我可以o係到陪佢過囉~!!
佢話...如果我唔o係到,佢可能唔諗住搞慶祝嚕~??=.=”

不過...近呢排關於佢三兄弟o既野...
佢地全部都有同我講返晒,而且表現亦暫時未有問題囉~!!
而聽到o既所有野都係正面,我就覺得真係好開心唷~!!^.^"