2005-05-25 18:19:24Ethan~

已轉變...

經過左咁多野,我要做o既、應該做o既都做晒...
有時d野...命運係咁安排,我亦只好接受現實唷~!!

隨住前阿二o既甩牌,好多野都已經唔同晒~!!
而我自己本身因為呢件事亦學到唔少野...
經歷左咁多野...由有變冇...宜家已經慣左喇~!!

我宜家可以做o既...就係好好咁珍惜現在~!!
最起碼我仲有一個勁乖o既阿大;同埋我最愛o既活寶阿五~!!

而佢甩牌後...佢前度英文名Enviro亦已停用喇~!?
而用作取而代之o既新名就係Gino~!?
呢個名o既由來...我相信家族o既人全部都會明白囉=.=”

Anyway...
雖然我係冇左佢,同時Hurt係一定有...
但係比我想像中少,或者佢真係已經令我完全咁死左心啦~!!?

而我亦將我所有心血、希望...擺晒o係另一個人身上喇~!?
我希望...佢唔會令我失望啦~!!!