2005-05-07 11:22:24Ethan~

5-6/5/2005

5/5...呢日下午又係我堂~
我今日上阿五EPA;教埋佢想學o既Unit6~!!

最初,阿五見到我o個陣...
我唔點講野,但係佢就好活潑,好多野講;
而佢都覺得我冇野講,於是就問我點解唔講野~??
唉~發生左咁多不愉快事件...仲邊有心情講咁多野呀~?!

期間...二妹都過左o黎~
咁大妹、二妹就玩電腦...串D網上搞事o既八婆~?!
我就梗係繼續教書啦~!?

教完晒書...就同阿五傾左陣計喇~!?
我地都傾左好多問題嫁,最起碼傾左阿二o既問題叫佢引以為鑑~!?

大約6:00PM左右,就送佢返屋企喇~!!
o係期間,我地都傾左D現代年輕人o既問題啦~!!!?
而阿五都好清楚自己要揀D咩,要做D咩囉~?!^.^

6/6...阿五休第一堂~
大約4:20PM左右,收到肥嘟來電...
佢同我講左關於阿二o既野,問我意見,應該點做~?!
咁我就同佢好冷靜咁一齊分析,俾意見佢囉~!!

大約7:00PM左右...就打俾阿大...
同佢講返D野,兼要幫肥嘟轉達口訊唷~!!

而阿五今晚上妖人o既BIO堂~!!
大約8:00PM左右,收到佢來電;當時我就過緊去接佢唷~?!

咁呢...佢見到我個陣,就同我交代返今日D流程囉~!!
因為我叫佢俾返D野俾阿二,所以佢同我講返晒經過o者~!?

另一方面...佢今日要o係5:00PM交人;
但係就遲左o係5:14PM先返到屋企囉~
不過,佢都好合作...有打俾我做首次報到;
但係就有D野瞞住我;諗住我唔知囉~!?

我原意o係放佢去踢波...俾佢去玩下,輕鬆下...
點知佢就同fd去左置樂,而且仲要買左D遊戲卡添~!?

到我見到佢問佢o個陣,佢都仲未正式講我知呀~??
到左我再問o個陣,佢先吞吞吐吐咁講咋;
佢唔敢講我知,係因為佢驚我鬧喎~!?
我鬧左佢兩句,警告左佢...今次件事就算喇~!!!

之後...阿五上堂情況非常良好~
上完BIO;隨即上埋LE堂...佢呢日表現十分好~!!

今晚同佢妍討左好多問題...
包括左感情、友誼、學業、危機處理...等問題~??
而佢o係各方面都答到野,知道要點應付~??
我好鍾意佢o係LE堂o既時候...對答有反應~!!
傾到12:30AM左右,我地就去良景買宵夜兼送佢返屋企喇~!!!

到左最後...佢先臨急臨忙o黎向我申報聽早要去踢波喎~?
但係,我就唔批佢去呀...因為我冇可能接受佢咁遲先申報~?!
再者,我同時要訓練下佢自己o既責任感,幾時要做D咩~??
而佢就只好接受左呢個唔批o既事實喇~!!!

每次批完佢去玩...當日D堂,佢就實唔駛上嫁喇~
佢唔係嗌眼訓,就話好累...咁仲駛上堂o既~??
經過咁多次o既經驗,我都係唔批安全D唷~!!!