2005-04-13 12:45:09Ethan~

一夜之間

12/4呢晚,我同過好多人傾過計...
無論係用ICQ,電話都有~!!!

同左大妹,二妹傾好左佢地o係13/4要會一會No2~
佢地都知道應該要點做嫁喇~!!!

另外,我同四妹,細佬亦傾過計...
問問佢地o係學校所見o既No1,No2,No5o既表現~
同時...就梗係收下d料啦~!?

細佬已經問過譚x健,知唔知No2近期d野...
佢果然不出我地所料,佢呢期乜都唔知唷=.=?
唔奇o既...因為佢兩個已經分開左嘛~!!

當然...唔少得No1,No5份口供啦~!!!
No1就明顯已經感化No2唔掂,同時都可能開始唔耐煩;
至於No5方面,眼見幾多就講幾多囉=.=”
不過,No5明顯唔多鍾意No2呢個阿哥啦~!?

佢兩兄弟其實都知道No2宜家o既問題囉=.=”
大家都知道發生緊咩事,同埋點解No2會搞到今時今日o既處境~?!

再者,佢o係校外亦唔見得好好囉=.=”
同屋企人相處得唔好就梗嫁啦;最慘係佢d親人都唔多鋸佢囉><”

最後,佢係校內d表現就更不知所謂啦~
我以往鬧開o個堆問題,佢就冇咩點改善喇~!!?
再者,佢d同學好多都已經唔多likey佢;陸續咁疏遠佢=.=”

無論係學習、做人、處事...等方面,表現都好唔掂><”
除左家族d人唔鋸佢之餘,估唔到佢d fd都陸續咁疏遠佢~?!
宜家個個人都覺得佢落得今日o既下場,都係佢自己〝羅〞o黎嫁~!!

最後,我從各人o既口供得知咁多野...
從而亦可以推測到佢點解要『叛變』喇~!?

一直落o黎,所有事o既發生...原來都唔係巧合~
而且全部事宜同我當時推測o既一模一樣囉><”
一夜之間,我已經全部事件o既經過知道得一清二楚~!!!

唉~不過,咁都係一件好事o既...
事實我遲早都會知,而且當時我已經開始推測到d事~
只不過,宜家係由各人口中去證實我o既推測o者=.=”

最後就係...
正如No5講過,No2早就已經揚言想『退役』~!?
而且仲同某女子(林x兒)發生過某d事~!!

總而言之...佢都算係一個『型爆』o既新人~!!
所有定左o既規矩,佢都犯到足;簡直係『十項全能』啦><