2005-03-15 15:59:42Ethan~

首度求救?

呢日(14/3)係我五少生日...
原本都諗住要幫佢慶祝下~!?

不過,佢地測驗期將至...
根據家規,o係呢d日子附近或期間,所有活動都必須暫停~!!
所以,我考慮將其活動順延至月尾幫佢補祝啦~!!!

另一方面,我大少今晚又o係ICQ度HI我喇~~!!
哈哈~真係少有呀~!?

佢搵我...
原來係因為測驗D野,佢有唔識~~
想問問我有冇辦法幫到佢啵~?

哈...我喎?梗係有啦~
佢今次唔識PHY同ENG...
唷~呢兩科我都唔識教o既~!?=.=

咁呢,我就要搵返d負責呢d科o既強人幫拖啦~
我打左俾舅父,叫佢出手幫拖~!!!

不過,我都估唔到我呢個咁叻o既仔都要求救囉?^.^"
一科英文...已經搞到我三個仔都叫晒救命唷~!!

我地暫定左o係今個星期六下午...
而阿大佢話,佢想約埋佢兩個細佬一齊出o黎溫書喎~!?
我就冇反對;不過佢d細佬肯唔肯就係另一個問題喇~?><”

如果,佢係有計搵到佢兩個細佬,我唔mind呀~
反正,負責去教o個個又唔係我~!!
再者,佢兩個細佬肯溫書先算啦=.=?