2005-03-13 21:34:03Ethan~

優質o既特性

對於近日出牌o既No1...
我連日o黎真係收到好多好多迴響~~
不過,咁就全部都係正面嫁啦^.^

由於佢出道之際,佢細佬正值多事之秋~
因為咁...佢都幾無奈囉=.=”

其實,佢出左牌一個月都未夠...連適應期都未過~
佢就已經要做好多野喇~~
尤其係今次佢兩個細佬一d事務上面o既事~!!

佢...真係好有投入、奉獻、犧牲o既精神~!!
本應佢根本乜都唔駛做、唔駛理住~~
但係...為左佢兩個細佬,佢就即時將d責任攬上身~

而且,佢亦話...
今次呢件事,佢兩個細佬交俾佢處理同跟進~!!
佢會盡力去做;盡佢做大阿哥o既責任去幫佢兩個細佬~

既然係咁...
見佢咁落力幫佢細佬求情;又咁有信心...
我就決定俾佢o既試下啦~~!!

同時...
由於我大仔多日來o既求情,付出...
我就將佢細佬(No2)o既死期(退役)推遲囉~!!

又睇睇佢係咪真係可以有辦法搞得掂佢兩個細佬啦~??
佢連日o黎做咁多野,我睇得出佢都係唔想佢細佬就咁玩完o者~!?
既然係咁,我亦唔想晒左佢一番苦心~~

不過...
最終個結果係點,就要睇睇佢幾兄弟o既造化喇~!?