2005-03-12 17:33:07Ethan~

新寵...

近呢幾日...
我大仔為左佢兩個細佬...真係做左好多野~

多左同佢地一齊;陪住佢地,睇住佢地;
同佢地傾一D已經出現左o既問題~~!!!

又連日o黎...搵我
幫佢兩個細佬講好說話;
勸我,遊說我唔好ject走No2~

又用佢o既睇法,意見...
好努力咁同我分析~!!!

成日就好強調...
佢兩個細佬本質唔壞,仲有得救~~
叫我唔好放棄佢兩個細佬~~!!!

佢又應承我...
會好好咁幫同照顧佢兩個細佬~!!

我...終於都搵到一個...
我理想中o既乖仔喇~!!!
而且...亦可以同我巴爸有個交代喇~~

我一直以來...
就係想將No2可以train到咁~!!
但係可惜...事與願違=.=~

或者...呢d係天意啦~~
正正就係因為個No2搞成咁;
個天就俾返個No1我啦~!?

至於個No5就...
真係要睇佢造化喇~!!!