2005-03-07 12:02:31Ethan~

6/3/2005

呢日早上...一大班親戚入左o黎我地度~
咁早上就同左佢地去飲茶啦~~
飲完茶之後,我就返左屋企喇~!!

下午...就同左妖人,大妹一齊出左去將軍澳行街;
去到之後,行到我地都亂晒>ˍ<”
唉~不過算啦~~
其後,我地返左市中心食晚飯同行街~
我地傾左好多野,分享左好多o係唔同事件上o既意見~

夜晚...返到屋企~
哈~出奇地見到大仔,五仔on左~
咁就同佢地傾左陣啦~~
點知...出事喇~?!

先同大仔講左兩句,問下佢d野~?
佢原來呢兩日返左大陸,唔怪得唔見左佢on啦=.=
同時亦因為咁,佢冇乜休息,所以個病仲未好返~!!

跟住同五仔傾啦,問返佢知唔知佢二阿哥d野~?
原來佢都知左件事好耐嫁喇~~
不過,我唔問,唔發現...都冇人講出o黎呀~~
同時,佢亦都o係傾談之間踢爆左自己出左部手提...
哼~原本我唔知嫁,不過佢出左機,但冇申報上黎...
呢樣野...就係我唔likey之處~~!!!

另一方面...
原來我二仔同時都出左部手提喇~
但係就同五仔一樣呀,都係冇申報上o黎呀!?
咁o岩,我今日問情報科野果陣,佢地踢爆左我二仔咋~
呢樣野...同時都係我唔likey之處~~!!!

而且o係近期d日子裡面...
我亦都收到好多關於我二仔,五仔d料~~
當然...有d係好;有d係唔好啦~~
唔好果d,仲係好離譜添~~!!

呢兩個野...出左手提,竟然唔自行申報;
簡直係離晒大譜嫁~~!!!
呢d野明知係要自行申報上黎嫁啦~~

佢地都已經跟左我三年啦...
唔好同我講,到左宜家都仲唔清楚我d做事要求同手法呀?!

唔係凡事...
都要等我發現,等我去問,或者係等其他人代佢(地)講我知呀~!?