2005-01-25 11:33:05Ethan~

24/1/2005

今日,佢仍舊打俾我...
不過...我就唔太鋸喇~!!
哈~因為佢d態度極度唔掂囉=.=”

同時,由今日開始,我已經轉用新態度對住佢~
佢咁型,要同我撐o丫嘛...咁我咪唯有兇d囉~
我全程都幾乎用勁兇,勁認真o既態度同佢講野~!!

我覺得...佢自己都知道點解囉=.=”
發生左d咩事先會令到我咁囉~!?
講真喎,要我去到咁o既階段對佢...係佢冇癮囉=.=”

佢成晚都好似覺得我同佢講緊笑咁囉~!?
仲以為我講d野係講笑囉~!!
呵~我真係冇佢咁好氣呀~!!!

佢勁串,勁勇咁挑戰我囉=.=”
問佢d野...佢例牌『十問九唔知』嫁喇~!!
成晚d對答,我就勁不滿囉~!!

冇計啦...佢搞到我都唔鋸佢囉~
佢就唔駛指意會好受呀~!?

佢串我啵...咁我就梗係唔會坐以待斃啦~!?
我就梗係兇佢同串佢啦~!!

佢成日就o係度呢樣果樣...
佢講完,我都費事理佢呀~!?
佢唔鋸係可以出聲呀,不過接唔接受係我o既事啵~
再者,我冇講過話,佢出聲我就要理喎~!!!

佢又要冇戰鬥力同防禦力喎~!?
但又o係度嘈,嫌三嫌四囉~!!
哈~如果冇左d人保護佢(監視),佢早就出事啦~!!

佢細佬唔經唔覺都雪藏左一段時間喇~
睇o黎,佢都想陪下佢細佬咁呀~!?
唔通...佢又意圖叛變??呢d係叛變o既先兆??