2005-01-16 14:21:09Ethan~

分拆

近日聽到一d傳聞...話Boy’Z會於今年內分拆~
唉~!!唔太想咁囉=.=”
因為一拆左,就會冇左果種感覺嫁喇~!!


另一方面,呢對Boy’Z要分拆發展o既同時...
我對Boy’S都要分拆發展喇~!!?
哈...咁當然兩對組合根本就係兩回事啦~!!!

其實Boy’Z分拆o既原則同我o既只係大同小異囉~
佢地就將Kenny調去獨立發展;
而Steven則同另一新人合作做新Boy’Z囉=.=”

我都係咁分拆法...
只不過就係將掂D果個留低繼續發展;
另一個就調去作其他獨立發展囉~!!

其實,早於上年度...我已經想將我對Boy’S分拆~
但只係唔想咁早就分開佢兩個咁o者~!?
始終...佢地都係一齊出道;一齊相處左三年~!!
不過,宜家目前咁o既情況...分拆左都未嘗唔係一件好事囉~!!

至於,幾時作正式分拆...
我諗...我都應該要好慎重咁揀個日子喇~!!!
不過,可以講o既就係...佢地兩個一定會o係今年年中前分拆~!!