2009-02-19 00:29:22電車婆

聖訴

剛剛跟朋友去看了電影《聖訴》,
她知道我的情況, 覺得我好似冇事發生咁, 好奇怪,
我一開始都有質疑過自己,
但我記得自己點解會咁冷靜,
因為我已經將憂慮交託給主,
另外我覺得, 今次的事件是一個好好的經歷,
幫助我更認識自己, 更明白自己要更target-oriented,
事實上經歷過試煉, 才可成就更美好的人生。
從前我聞風有你, 現在我更看見你。
難道我們從神手裡得福, 不也受禍麼?
我應該感恩才對。

說回電影, 其實都幾悶。
不過有一段對白幾深刻,
佢話人人選擇相信, 很容易, 也可快快回到從前簡單舒適的生活中。
到底我應否選擇相信?