2006-12-14 06:09:50吹時

聽小咸風的卡夫卡

尋晚小咸烚烚下時,提出一個問題「到底你地覺得套野點?」

我頓時啞左。

其實我我一時間唔識點講,需要d時間整理下,諗住見佢上網都會傾,不過真係未見過佢上...
好啦,而家我就用我既角度講下。

首先,我係為左睇小咸而睇聽風的卡夫卡既。
做左同學咁多年,都未見過佢on stage既樣,其實一直都好想知佢係台上面係點,就算之前佢有演出,無人陪睇既情況下(我果時仲未識隔離班d傻既人+A班搵人睇...算吧啦+我真係唔習慣自己一個人去睇野...),自己一個都無去睇到,所以而家有機會又有人陪就去睇。

其次,我係一個無乜睇呢d art show資歷既人,好多時婉轉少少既表達方式對我黎講,都真係明唔到,唔識得應該由咩角度切入去賞析。
我應該先要明白左村上春樹先至可以易d明白套野講咩,但係我連村上春上果種靜法都接受唔到既人...所以要我比意見,我真係唔係幾好意思獻醜...


講返套野先,除左好多唔明之外,實在太多野可以令觀眾分心。
下面音樂會break果時好好笑,同時又好佩服演員可以係有其他o靚仔跑黎跑去既同時,keep住跳,好想比個叻佢。

成套野我覺得最好睇的確係面粉人仔跳舞,fing面粉出黎果幾下好勁好好睇,跳完真係想走埋去攬住佢鍚一啖~
仲有,有個男仔自己跳果part d影幾好睇,如果個男仔靚仔d仲好...呵呵呵~


由於我係為睇小咸而睇既,小咸先至係我睇既原因,所以在我黎講,套野應該要叫做「聽小咸風的卡夫卡」。
(終於無再叫佢做卡卡夫喇...果個包成日係度催眠我變左佢做火影忍者個卡卡夫...)

上一篇:我又八婆仔

下一篇:怪旦吉