2006-11-22 04:52:38吹時

有誰共鳴?

終於忍唔住去抄返隻同一屋簷下sound track出黎聽。

溫暖的詩句

沒有再見到你 已經是多久以前的事了
寄出給你的信 早上發現又回到我的信箱
在窗邊上搖晃著 就像早晨剛綠的葉子一樣
經過了長久的冬天 到現在才注意到它的存在

無論用任何話都覺得不夠形容
你所給我緊緊包圍著我的愛
就像向日葵一樣

我們兩個人所擁有花朵綻放是最後的相片
雖然不能和你的”要把它送給你”
如果能夠在現在 將溫柔和真誠
用雙手緊緊包著 送到這裡

如果我們都又再喜歡上別人
你曾經留下給我的 全部都不會忘記
就像被深愛著時一樣
在寬闊的天空下 雖不可能再見到你
從我那感動的心也會表現出生氣
而你是那樣的愛我 將我的所有緊緊的包住
真像向日葵一樣

而你是那樣的愛我 將我的所有緊緊的包住
就像向日葵一樣

------------------------

鼻開始酸喇,有一股悶氣開始堵塞我既呼吸,我嘗試深呼吸意圖衝開悶氣,眼眶留唔住淚珠...
始終眼淚都跌左出黎...
真係好懷念果個好似雪咁白既純真年代...



有冇人會同我一樣,會感動或感觸到流出眼淚呢?
有時真係覺得自己好似個傻婆咁,郁d就感動到毛管棟哂,郁d就眼濕濕,再唔係就直情喊埋出黎。

有冇人會同我一齊流眼淚呢?
有時真係覺得好孤獨,好想同人分享我既感受,好想有人明白有人認同。
我唔係話要恨男朋友或者恨拍拖,到左而家我已經開始習慣自己一個。
我只係想有一個知己,,好想有個同level低b既人同我一齊癲,或者搵人陪喊唔洗咁戇居姐...
如果angela係澳門或者陪住我成長既話,我相信佢會係陪我喊果個,因為佢同我一樣都係咁易感動既傻婆...
唔得喇,講到呢度又感覺到眼淚仔要湧出黎...

上一篇:這兩條友似什麼?!

下一篇:我又八婆仔