2006-05-27 00:26:52吹時

問卷偏執狂

都話左我係一個熱愛表達自己既人黎架啦~
對於d問卷型既物體,我一見到就會兩眼發光,吼住有其中一個人兩隻手指吊張問卷出黎,一聲唔想願或者是但搵個人填既推卸時機,我就會挺身而出「等我填啦。」

一填仲要唔係人咁品,選擇題都滿足唔到我,只要最後有意見欄既幾行長線,我都唔會浪費佢任何空間,由頭填到落尾,甚至可以填出界駁紙再駁紙。

當周圍既朋友仔見住我咁認真的樣子,填到需要駁紙再駁紙既時候,都投以不可思議既目光。
但係我真係好鍾意填。

我果d有乜就講哂出黎既癮就係咁深切,時常天真得以為只要出左聲就會有人理,以為出左聲人地就會改善。
或者我真係唔係幾在乎佢地改唔改善理唔理,我只係覺得填既過程係快樂既事,至少有個表達自己意見既機會,表達自己,係快樂既。

我諗我填得最長既問卷應該係學校老師調查果份。
每個sem都會派一疊黎比學生填對每個老師既評價,我都唔會留手,有咁長得咁長。通常填完可以落堂放學,而我通常都係最遲離開課室果個。

岩岩買左隻新上市既m巾,包裝上面寫住可以去佢個網址度發表意見。
當我一買佢返黎又未用既時候,我就已經決定左要上去表達意見。(唔係因為佢話會有精美禮品送返)
到我用左之後,勁唔妥,好,一於上去鏟佢一鑊!
點知當我由頭填到落尾再send出去既時候,竟然話比我知send唔出!
於是我繼續send左十次以上,都係生唔出。
都唔知係咪佢個system落左命令,如果有人填非常不滿意既話,係會收唔到send唔出. . .

哼!f,我唔會咁易屈服既,我會遲d再填過再send過架!
http://kao.com/hk/f/feedback/