2006-05-12 06:50:49吹時

患上高山症@松山

我講真架,唔係話壓力太大抖唔到氣果隻,我係真係覺得索極都唔夠氧果隻。

呢d係夏天又黎既証明,尤其係颱風來襲既日子,氣壓一低,敏感既我就會感覺到呼吸困難。

跑多兩跑甚至會覺得有些許眩暈,開始見到青色波波同紫色點點做我既screen saver。

蝦~唔知點解成日都係呢兩隻色架呢~

就連坐係房間入面做野唔郁都覺得辛苦,要開冷氣先至話舒服d。

就好似我想當年去雲南果個乜鬼雪山咁,高山症。

以......搞到人地唔夠氣係屋企開行個喇叭撐大喉嚨唱歌仔~

唱多兩唱又出screen saver喇......

唔得喇...

又抖唔到氣喇...