2006-01-11 23:20:12吹時

食人花

“唔想走出呢個溫室,唔想受出面既風吹雨打,唔想面對呢個世界既人情冷暖,唔想比人蝦,唔想比人鬧,唔想比人跣,唔想見到d人假面具下面既醜惡樣。

但係留係溫室入面又得返自己一個好寂寞,只係每日有個唔愛護我既工人淋水拖肥。
好想有人細心咁照顧我打理我,即使有可能會比食人花食左。

幾朵嘗試種係我身邊既小花,比我既凶相嚇怕. . . . . .
幾隻嘗試採蜜既蜜蜂,比我麻木地吞下. . . . . .

但係我仍然好想將路過我身邊既一切,都捉入黎我既溫室入面陪我,直到枯萎。”


一朵比人種係溫室入面既食人花說。

我勸食人花一係唔好食人,一係走出溫室,兩樣一齊更好,佢話佢盡量喎。