2005-09-17 22:09:32愛星女星

惡號

尋日仍然唔使出實習住,所以如往常一樣返工……
正在返工既時候,有同學就打俾我話我知實習既安排己經公佈左。
情況讓我不能接受……


我記得我既志願係學校、青少年、老人…佢既然派我左我去老人,係我從未想過的。其後好多同學都打黎問情況,有d第一志願揀老人既又冇安排到,返而安排到三個志願都唔係既範疇,相比之下,我己係不幸中之大幸,而且個supervisor係個唔難過既 miss。其實我都唔係好明呀sir既計劃,全班都安第三志願或者編到唔係我地揀既範疇度,呀sir係玩心理戰,定係令有目的呢?不過好大機會係安照呀sir認為我地岩邊範,但係我地成班同學都唔明,大家都係估下估下……

雖然收到消息後全班都好震驚,希望大家都利用今個假期黎消化下啦!
唉…………我都冇晒心情,唔想講野…………

17/09/2005