2005-08-31 22:17:06愛星女星

最後返工記

今日係返工既最後一日,所以心情特別開心呢!
今日一早返工既時候,都冇麥野做,所以就同姐姐同四眼仔係度吹左一陣間水。今日個個都好鍚我同姐姐,因為姐姐聽日會返總部,而我就唔使再返啦。其實同四眼仔相處下都覺得佢冇麥野既,有時佢都幾睇住我同姐姐既,而且佢都幾好傾既,佢絕對係一個講得笑既人,成日都會令到成班同事係度笑,所以返工都幾開心。而且我同姐姐都覺得佢係一個幾有深度既人,不過有時係表達上唔係咁清楚姐。
下晝既時候見到張䒷有一件蛋糕係度,原來係佢請我同姐姐食既。緊住就成班同事係度影相留念,都幾感動呀!而且最係我地仲一齊食生果撈,係度睇四眼仔去台灣影既相,係度聽下歌,為我既暑假正式畫下句號呀!所以好開心。
記得24號我返娘家GAF既時候,我老細知我返黎兩個鐘,所以都買左蛋糕係度,個時都好感動呀!個日發生太多好開心既啦!
我好開心今個暑假可以跟到個好老細,識到一班好同事,係我最大既收獲呢!
所以辛苦既背後都係甜既!
要忙既凑於都結束啦,係正既完結?定係另一個開始呢?