2005-08-31 21:34:43愛星女星

Ending Workshop

今日請左假唔使返工,因為有好多好重要既野要一日之內做哂!
尋日放工之後雖然好,但係又要即刻去彩排,返工屋企已經死,而且好夜先可以訓,因為要準備今日既司儀稿同訪問稿。但係今日要好早起身,因為要返學校選科,唉,放假同冇放一樣,連食飯既時間都冇。
今日朝早九點就同pinky妹妹返左學校,好好彩咁選到我地鐘意個科。緊住我地就去食左個靚早餐,食飽飽後10點就去到噴水池準備彩排。因為人未齊,所以我就爭取時間去蹾我以前老細交份報告俾佢啦。
我一直以為佢放大假,直到尋日,我先知原來佢唔係放大假,佢係去左德國參加龍舟比賽,所以先叫我尋日交報告。咁岩佢得閒,仲俾左d相我睇添,一大班人中,仲會見到一d我識既,澳門真係好細哦。最後,仲請我食左幾粒朱古力,不過,估唔到最後請我食朱古力係佢。
吹左一陣間水之後,就即刻落返噴水池進行實地彩排,曬死我!足足企係度成兩個幾鐘,係咁講野。中午食完飯後,我己有d中暑既感覺,就算不停飲水同茶防曬,都仲係好辛苦。下晝繼續係度暴曬,不過我突然間好想念飲豆奶,所以就即刻去左買左枝返黎飲,即刻涼曬!下晝既時候又熱又曬,真係渣住咪都唔係咁講得出野。係一輪暴曬完後,己經五點幾,我開始有d緊張,開始係度不停背稿,因為七點鐘就開始啦!!!
係成個節目中,我實在太緊張啦。唔係好慣有咁多人係度睇住我,所以講野係度食鑼絲,仲連食左幾次添,唉!不過,我地今晚真係好開心,咁辛苦彩排都係值得既。雖然個個出 show前個個都緊張,但個個都表演得好好,所以最後都好開心,真係好開心,仲係度不停咁影相,真係一身鬆哂。希望le個禁毒獎勵計劃我地會得獎啦!
攪掂哂後,返到屋企已經死哂。所以即刻訓覺,聽日返工係最後一日哦!

30/08/2005