2005-08-28 01:12:47愛星女星

學校半天遊

尋晚同孔雀傾左好耐電話,但係都未講完既時候就要講byebye啦。孔雀係我係班度第一個識既朋友,所以每次地見面都好好傾。所以尋晚都幾早訓,但係今朝突然六點幾有個隱藏電話打黎,而我又唔記得熄電話,所以就俾佢嘈醒左啦,緊住訓返,如此醒下訓下,終於係12:30蘇醒左啦。勁好訓哦!
食完飯後就返左學校,一放假學校就成個地盆咁,左整又整。不過我去 locker到野既時候,就發現係公園仔個度裝左燈,可能咁樣可以方便d人係度溫習啦。記得上個 sem考試既時候坐係度黑麻麻麥都睇唔到,食野既時候仲攪笑,食麥都唔知,仲記得上次係度食餃子既時候,連食左奮辣既都唔知,辣死我呢!而家咁都不錯呀。
去到圖書館,連埋管理員加埋我得四個人,簡直我係圖書館食野都冇人理,靜到嚇人,同考試既時候簡直有天壤之別。我搵完資料後就順手借左兩本書,其中一本叫 ,唔知好唔好睇呢?
緊住就返工,慶幸既係今日冇特別事發生,一切都ok,所以好好地咁就過左一日啦。
27/08/2005