2004-11-15 11:43:23貪玩~TraCy

偷車

今日一早諗住去考試…
點鬼知一去個車房就發現我架愛車俾人偷左…
平時呢d不幸野好少發生係我身上…
最多都係d 無聊野同埋騎呢野…
每次唔見野都會搵得返…
咁大個人都只係唔見過一次銀包…
但係個銀包連身份證同埋現金都無乜…

不過黎到大陸俾人偷車,
好似都預左咁…
因為之前都有四五個人俾人偷車…
但係個刻真係頹左…
因為個時趕住去考試…
不過好彩… 我早左半個鐘去,咁我都趕得切…

不過俾人偷車個刻真係幾灰, 幾唔開心…
因為架車我都踩左咁耐, 有感情ma,
而且我係係呢架單車學識踩單車ga…
同埋無車, 真係幾唔方便…
個下真係幾欲哭無淚… 好無助…
諗住咁黑仔… 考試都唔方好…
但係都算識做, 都黑唔晒…

之後無得成日踩單車la, 同埋可以要人車我(可能無人肯車我)…
又要成日行路… 好慘呀…
不過我唔會買多架la,
因為人地話冬天好少踩車因為太凍,
同埋只係剩低兩個幾月… 都唔用得多架車…
唯有咁樣安慰自己la, haha…
不過買返架新, 可能又會俾人偷多次…
唔想再益人la, haha… 依家諗諗下都無乜野la~~

好彩之後有terry 車我出去食老蘭… hehe…
因為成日食一樓, 真係好悶…
不過唔知係咪心情唔多好…
無咩食到d 蛋炒飯…
大家都係吹下水咁la,
不過有時真係覺得大家諗d 野都幾似~~
咁佢當然係心思細密+成熟過我好多la, haha,
我都唔明點解我好似咩都留意唔到同埋乜都唔知咁…
好差tim… :p
之後落雨, 我好醒咁帶左遮, 咁我地就推車返浙大…
之後我就係hall hea 同煲劇…
佢就出去流浪… 佢就好la, 咁快就考完試…

ps: 乜依家d 靚仔咁難教ga, 講又唔聽, 打又唔聽…
成日以為自己岩晒, 你以為自己係邊個呀…
遲d 只會累死你自己…
最慘gei 係下個sem 我日日都要對住佢…
可能無得住hall…. 我唔制呀…………>___<