2004-11-05 00:56:34貪玩~TraCy

爭取

重記得好耐之前寫過類似ga topic…
個時覺得自己無咩幸福ga 感覺…
唔係好知點先叫做幸福…
而自己又想要d 咩野….
自已都無咩點爭取過自己ga 幸福…

但係黎到呢度exchange…
開始知自己想要d 咩….
唔知係咪因為之前覺得好多野都係必然…
每個人對我好係好應該…
突然覺得好少事都可以令自己覺得幸福,
好似食下雪條, 有d 野玩下, 係hall 度煲下d 感人劇,
有人關心一下自己, 照顧下朋友, 俾人照顧下,
都可以覺得好幸福…
或者呢d 都係黎exchange ga 收獲之一la, haha

之前對一d 野唔係好肯定…
有少少迷茫…唔知自己想點…
但諗清楚d…. 開始知自己ga 諗法…
唔知自己咁樣諗係咪岩呢…
同埋我係咪應該努力抓緊自己ga 幸福…
唔好再俾機會溜走呢…
我諗我都係順其自然… 唔刻意做任何野,
因為我相信係你ga 總會係你gei…
或者係因為之前自己刻意抓住…
但結果… 唔屬於我gei… 做咩都無用lu, haha

見到有d 人受到感情困擾,
好想幫佢地….但又幫唔到佢地手…
係係浙大會支持你地gei~
希望事情可以順利發展la, haha
我希望每個人都可以抓到一d 屬於自己ga 幸福,
肥姐同呆哥都要努力呀~~