2004-09-23 03:38:27都係傻既~

細水長流~



夫妻同男女朋友ge分別在於彼此ge關係.

男女朋友可能係糖黏豆,成日會見住,永遠擺對方晌第一位,成日都會tum對方開心,戀愛大過天.因為大家ge關係未夠stable,未夠secure?

夫妻就係心裡面最緊對方,但係未必要成日見住,下下提住,未必要下下知道對方ge schedule,因為大家會陪伴一世,可以留番d說話慢慢講,可以將時間多d用晌其他地方,因為仲有漫漫長路俾兩夫婦一齊.

我地係咪邁向緊第二個階段?我慢慢適應緊.你話我要多D陪下朋友,唔駛下下揀你.我會話,我地兩個唔係話成日就到時間一齊,遇到可以一齊ge時間,我當然會揀同你.其中一方一定係會有dd取捨,先會有多d一齊ge時間.可能我覺得”一齊”係only you and me being together for a certain period of time,一餐飯or撞一撞見or成日一齊but係開會都唔算,我要求或者有d太高…我好想你可以多d同朋友一齊,我好想為你以前所有缺少ge野都盡我所能做番d補充,所以我願意捨棄dd黎補番我地相處ge時間,你明白嗎?唔好諗係咁係對我唔公平之類ge野,呢個係我選擇.以前我會為左你同朋友一齊,成日唔搵我而唔開心,而家,我會靜靜等你ge SMS,希望你玩得開心.同你一齊,我為左你有左轉變,專心去做你個小女人.

見到身邊ge一個朋友成日見到男朋友會有dd羨慕,見到另一個朋友好唔容易,頻頻撲撲先見到男朋友一餐飯多dd ge時間會好替佢難過,見到一個男仔堂堂都管接管送又覺得too much,另一個冇心肝男仔就連捱緊noel折磨ge女朋友ge SMS同電話都唔覆…心情好複雜…