2010-06-16 00:18:06車人

蘇周何...好笑

5-4-10()EdmundSarah去新世紀睇戲:影片故事由阿Sa蔡卓妍飾演的少女學警當上正式員警的第一天開始,在她陰差陽錯捉了員警的重要證人後,上司委派她以參選佳麗的身份混入「青春小姐」的選舉中,貼身保護證人的參選女兒,在一片性感、美麗、群芳競豔中,引發連場電視台的愛恨風波與黑道殺手的追擊。  

    夜晚同阿清食譚仔同行街。

6-4-10()同阿媽、阿哥、鸞姨、老趙、貞姨一齊去獎軍墳場,拜阿公阿婆,我都係第一次去,以往只係去由中環個邊。

7-4-09()放工回家,本想做功課,但沖完涼,敷mask瞓了一小時,由8-9,但之後都迫自己起身睇電視「搜下留情」

8-4-09() 開會時,聽到句「蘇周何,你地付責....,係學校出現左條新河流,真係恭喜曬!

本想回家做功課架!因明知星期五同六都會去睇戲,但下午call Dranell firm佢係咪報風時帆,佢話今晚有圍棋導師班,因小保即將去教圍棋班,我話我要做導師,於是我都今晚一齊去上。

    放工先同阿何一齊去細梁家,睇下佢o既新居,跟住我坐6C出旺角,去到棋社,見到門口告示先知佢搬了,死人Dranell又唔話我知佢搬了,搞到我百行一尚,佢話佢講我都唔知會搬去邊,所以冇講,一.一好明顯係你馬後炮啦?你大可以叫我地去到時call你,那麽大家都不用百走了,因為個個人都要打去問佢新地址係邊。

    新棋社好唔得,每搬一次差一次,呢到好似灣仔個間咁勁舊式。

    上導師班都幾得意,因為我地由學生的身份轉了做導師。Draell由我地捉圍棋變教我地做導師。

    晚飯食潮樓。