2005-05-21 10:14:27包包

三個月來~

差d忘記左自己有個新聞台,依三個月來勁呀不過一言難盡,一句到尾:大件事啦!!!結左婚五個月來都好似無咩大改變,一樣咁過住一d平淡既日子,每天放工回家做一條蟲,睇電視睇到夠鐘訓,豬豬就整電腦睇碟整電腦睇碟,最近開始覺得日子過得好慢好慢,我直頭覺得時間好似停左咁,好想快d過,好想快d過生日,好想今年快d過,相信廿四歲對我來講會係一個好特別好特別既日子,因為我同老公又在過人生另一個階段,老公我知道你依兩個月來苦了,你要加油呀!!老婆會好乖的~豬豬都要好乖呀~

四個幾月前,我同豬豬買左好多玩具回家,但而家四個月後,d玩具已經唔知放係度做咩,滿腔熱血咁話要養魚,仲養左兩缸,對唔住,其中一缸已經死曬,另外一缸都死剩無多,我同豬豬都係唔識照顧小動物架喇,自己都未養好,好啦,而家個吉魚缸就變左家中一件好左眼既物件.....

仲有個個咩gt3呔呀?!哈哈~有無人想玩呀?不如借左佢比你玩啦,好左住呀,屋企又唔係大喎。唉~~~