2005-02-16 17:29:25包包

假期前中後

咁就過左九日半了,依九日半做過d咩呀,等我假期前一日開始講啦,話說放假前個個星期六即係5號個日,公司食春茗,諗住好開心啦,點鬼知有批急貨要出,但又唔知用咩寄喎,整左鬼咁耐終於話用日新啦,仲要我係公司成個傻仔咁等左成個幾鐘,又無帶電話,位都唔敢行開,好喇終於老細話我可以走喇,有咩先再打我手機,一心以為無左好開心咁返家大掃除啦,好喇~衰左喇~想出門口去春茗個時,老細打來~頂,我都知唔方好野架喇,唔知原來咁衰姐,個客突然又話想寄DHL,覺得DHL最快喎,嘩~唔係呀~D貨上左車返緊香港喇喎,而家點改呀,唉~~無計啦,打比日新轉啦,我都知仆街架喇~唉~~好喇個運輸應承送去長沙灣,但邊個去收d貨呢?!好黑好黑,好明顯我老細係想我去收貨同寄左d貨啦,ok!!!我去!!!去到春茗食飯個度,食完曬飯喇~架車都仲未到香港,洗唔洗咁耐呀?!個時已經十一點喇,無計啦,都要等~~最後好彩都有人陪我去,好多謝你呀!!!最後我地等到十二點幾架車先到,跟住老細又打來,話客話唔寄喇喎,d貨送返公司啦,好!!!!!!!!!玩左一日最後都係送返公司,玩死人!!!累到仆街咁返屋企,第二日仲話去澳門架ma!!

玩左成晚一訓醒我同豬豬緊係要繼續實行我地既計劃啦,我地是旦食左d野就出發去澳門,到步已經四點lu,我同豬豬返酒店落底左d野,就去左一處唔記得咩名,但係見到曬澳門既地方,跟住去左大三巴,行街街買手信同食野,行下行下比我地行左去萄京賭場,本來話夜晚唔好去的但既然行去就緊係入去睇下啦,入到去覺得地方好細,裝修既唔靚,人好雜,我地行去大細台到,嘩~好多人呀!!玩下大細都要二百蚊,貴左d喎,我同豬豬睇左好耐都唔敢玩,後來落左樓下拉老虎機,都唔洗十分鐘就無左一百蚊,後來覺得好唔甘心上左去大細台買大細,我同豬豬睇左好耐好耐,最後豬豬決定買大,嘩~中左呀!!我地一中左就開心咁走左落下層,喂~兩百蚊咋喎,哈哈~~d人覺得我地好似傻既咁,落左樓下,原來仲有一部玩大細既機架,最細可以買三十,點數可以買十蚊,咁樣平好多,又好似打機咁兩咁大壓力,又無咁多人喎,我地兩個三更窮五更富咁,大上大落(其實講緊幾百蚊),最後服務生教我地買全圍,買左都有十幾次架,終於中左喇,嘩~開心死我地呀,加上之前win左成八百蚊架,哈哈~~win左八百蚊之後,我地去左大三巴左近是旦咁食左d野,但幾貴呀,好唔抵食,食完左就返左酒店訓覺覺lu。個晚我發左兩個夢,第一個我爸爸去左賣鴨蛋,第二個我豬豬去左賣喎,嘩~我記得上網睇過發夢到人死就係吉,我同豬豬決定再去過"萄京賭場",入到左我地又睇大細,豬豬買左兩次,無左三百,我地都好灰,後來我決定要繼續,因為昨天win八百,而家無左三百,咁都仲有五百,好我就買五百大,嘩~幾鬼驚呀!!!好彩我地中左咋,唔係就慘喇~~個二百蚊我地落左樓下玩大細機做本,又係三更窮五更富咁,最後由千二蚊,變到零。我同豬豬又再一次好唔甘心咁,兩玩二百,終於比我地又中左全圍,最後最後我地兩日加上一共win左千幾蚊,成個澳門遊免費,仲買左支萄酒同雪茄。哈哈~黑仔完真係會好彩返的~

玩左兩日,係香港休息左日,第二日大年初一就要去仙遊,哈哈~仙遊其實係地方名來的,係福建係豬豬鄉下,我地係個度住左三晚,一晚係車上訓,依個旅程真係非常驚險呀~有一日我地上山喎,點知山左去無路落,要佢表弟開路比我地落,中間一下,係要兩米高跳落去,一唔小心跳錯位就會跌落山,好危險,不過好彩個個都無事,不過返來個時呀~嘩~我地架旅遊巴碰到架電單車呀,等左成兩個幾鐘先話轉車,真係頂頂頂~最後坐左成十幾個鐘先返去羅湖,激死人!!!返到家沖個涼我同豬豬仲有佢d親友去左西貢出海釣魚...............................................明天繼續