2005-01-05 17:26:42包包

最近....

嘩~成兩個幾月無來過喇,應該話無update過,最近兩個月實在太忙喇,一邊忙住結婚啦,另一邊返工又越來越忙,不過總算所有都過了。話咁快我就已經做左人地老婆,而家我身邊多左一個老公、一個阿爸(老爺)、一個阿媽(奶奶)、一個阿哥(大伯)、一個家姐(大姑奶),不過我同你仍然都係最細個個唔洗照顧弟妹。之前未結婚成日諗結左婚會點呢,生活會變成點呢,身邊多左咁多人會點呢?我而家知道了,係無咩分別架,可能我比較好彩啦,可以同你兩個人住,有二人世界,唔洗話咁多煩野。老公我好幸福呀~~~~~~~~兩個人既生活-----我應該點去形容呢?! 我會覺得係好多野要學,好多野要體諒,亦好多家務要做,但每樣都係開心既,雖然間中的確都會有唔開心,但係開心既比唔開心多好多好多。唔開心極都係見到豬豬你個無反應加無心機既樣姐。哈哈~最近一同媽咪講電話就ee唉唉,

佢每次都會問: 係咪老公對你唔好,係咪老公蝦你呀?!
我每次都會答佢: 唔係呀,老公對我好好呀,我地相處得好好,好開心,只係返工好辛苦覺得好煩咋
佢好快就會問我: 咁係咪就快比人抄呀?
我: 唔係~~~
媽: 唔係咪得囉,又唔係無工做,又唔係老公對你唔好,做咩仲要EE唉唉~

道理我明,但......

待續...