2003-11-04 23:52:15膽小鬼

成日整喊人

我返左呢份工三個月都冇,但我已經整喊女仔數十次了,唔知係我問題定係班女問題呢,現在就做一個統計~

仆街女同事 3 次
第一次原因 : 我話佢做 d 野做得差~
第二次原因 : 我唔幫佢拎野(但我自己都拎緊兩袋)~
第三次原因 : 我叫佢唔好咁大聲講野~

以為有錢大曬既二年級女生 4至5 次
呢條女喊係冇原因既,完全取決於佢果陣有冇 mood 喊既姐。我只係記得一次,果次我問佢借擦膠,佢借俾我,但我擦原後,佢話我擦污穢左佢舊擦膠,跟住佢就來料啦~

第日會幾靚既四年級女生 1 次
呢次真係我衰,我話佢白痴~

成日唔講野既一年級女生 1 次
佢想用波擲我,我好大聲叫佢唔好~