2007-03-18 17:56:21StaRKao

倦之樂樂也

今日好鬼攰,, 終於行左街街了~ good!!!
是日去左 espirit 啦 ,, buy 左條褲同埋 2 件三,, 做埋左 vip
明明有 6折, 但好似成日都麻煩到你咁 ,, 係唔好意思 geh!
join 左 vip 有9折, september buy 野會有8折,
so 大家有野想去 espirit buy 而又無 6折的話, 有個 9折都唔錯啦!
同娜娜 buy完就去左新榮食 lunch, and then 佢就陪我反工 (met card)
跟住就到 ankie 接力陪我 ,, 今日樂也因為有女人陪 ,,
雖然係 ugly 女 但都唔 mind geh!

然後我心血來朝想去食 ice糕 ,, 就同 ankie 去左 禮記扮遊客 .. hehe!
so happy ar .. 一口氣食左好多野 ,,
我食左紅荳冰, melon ice糕, ice糕 sandwich!!
美味可口, 口感清新! 好呀好好 ,,
我們也無野好 buy .,and then 占卜無開, so 散 band!!
ankie, 感謝你的陪伴呀!!!! 你今日個頭好可愛啊~~! 係真 ga! geh he

經過今日一役, 我又無錢 lu, 張 credit card 要 again封印, 永不超生!
一位姓 mak 女同學 (教主) 同我講, 你不停用錢 and then 不停呻窮 ..
mak 教主, 你真明白我 ,, 我就是這樣,, oooo



仲有一些事要記下:
遠方的你, don’t cry never!! [all-of-us-lovin’-u]]

娜娜, 你運用了你的智慧! 唔唔, 我的心結也開了
原本一直也不知該如何說好的事,, 今日也能一一向你細訴 yeh!
所以真的很開心yeh!

無錢了 again!
但有些事必須要去實行geh!
就係中藥谷之行lor喂~~~
so 各位姐妹, 快d 比個 time 我 plan一plan啦!!