2004-06-15 13:21:10tommy1119

貓的報恩 .....好睇呀~^.^~

好好睇的宮崎駿電影....貓之報恩 ^o^ V
內容是講貓...貓...貓...貓...貓 同個女仔<==內容秘密-.-
嘻....我總是覺得貓之報恩好似是夢幻街小女的延續...好帥的貓貓男爵....十字街...真的很似.
但這套是似貓國為內容...總之好睇.....poster 也一樣超正...@~@"(上網偷戀的poster)

星期六的日過得很好^^", 3:00放工後...精哥話走入青衣影青馬大橋^^"(心諗..我盡地主之誼啦), 好快就答應了他....>.<"因我們倆個都係PK仔...見他很開心...可以係咁(XYZ#$%#@%$@SSF)....痛快的...!!回家換衫後..便帶他到青衣的健康徑行山>.<"(4點幾行山....入黑lor...有狗狗架@~@", 不過心諗我住青衣住了咁多年, 嗅都嗅到返屋企掛)..不過真的也是第一次行....^^"風景很好...其中有d用木枝制成的"千秋"..還有觀景臺...我們背了兩支水..兩碗豆腐花...兩碗涼粉上山(很好笑的裝備)我以為青衣不大的@0@"...但越行越不對路...過左幾個山頂...終於見到幾對家庭...途中還見到一個北姑同個老爺係到(........<==往下看)...但勢估不到還有很多對情侶行上山....^^"(是否貪山頭野嶺風涼水冷...好玩d呢?)
朋友是為了影青馬大橋夜景的...但我不陪他了....由得佢比狗狗咬咬啦>.<", 自行行回落山, 其間見到一條巨蜈蚣@o@"有我.....是我的手板咁長既蜈蚣呀...又肥味wow有個5亳子咁肥呀...睡在路邊...

但竟然比個肥伯接觸先登...一手斷枝..打蟲棍法....以過百計的樹葉拍打之...最後還用白飯魚踏死.....一地血水(>.<"....我企係到睇左3分鐘呀...值回票價)..
到晚上約了老朋友出荃灣唱K (實則睇波....), 睇到3,4點....大家都好眼訓了(z..z..ZZ)

到星期日仲happy ^o^~, 長州三叔公生日....同家人到長州食返餐海鮮宴...其中一條青班是三叔公訂回來的....可能我們全也是水上人(好耐好耐之前>.<")..竟然將一條三斤的魚食到只"靜"中間一節骨在碟上^u^".....(我包了它背上的一齊條魚鰭,.....勁好味呀)....殺魚的家簇...真係可怕呀(我們)...其間還買了$4紅豆榚食(是一個好大的盤蒸出來的,一件, 面還有橄汁西米), 還在一間木手飾店內買了一條手繩...^^"(好貪形呀)...

星期一 -.-"返大陸做野....後, 同D廠友去了打籃球, 打到身水身汗...溴到死咁一直汗到返屋企.....(途中竟冇人, 話前面個人咁鬼溴既(我) -.-"可幸可幸)
太好玩啦......可以同QM部主官符春樹和李玉瑞打波....真係突然覺得自己勁左呀..哈 哈

這幾日.....好正 ^~^ V



(........) <===指行來行去.....@o@" 不過, 行多陣...竟然不見了他們.....
是否他們.....失踪左係森林中.......嘻嘻!!