2004-06-05 04:07:07tommy1119

我勁d...定係架惠康貨車勁d...你好講....>.<主人

今天依舊回到ive的圖書館溫書^^"(其實都係做past paper), 感覺還可應付...原來自己已經隔了很耐冇在自修室的地方做功課温書了...唔知點解一坐我又坐了6個鐘, 有d好似返到full time 個時一樣...無休無累的...寫意的感覺.
以後, 有時間我又伸d閒去自修室睇下書啦.....如果唔係....屋企很多書也變成化石架啦.....嘻
坐車返來見到...有好多青春小爻穿吊帶呀....^-^...正!!...難道夜晚的天氣真係咁熱= ="? 真係攞你命呀

本來朋友約了我去6/4 晚會, 但可惜我要考試呀....如果唔係我也想走一趟!
心諗襯熱鬧去玩下咋, 我才不懂咩叫6/4運動呀 = =" 只知好似又變了反懂運動了, 唉..... 關懂建華叉事咩?.? 都冇曬舊時薪火相傳的意義.

可能以家d人太過着重個人意義啦....為金錢主意的資本家...拆白黨...死飛仔!!

我今晚聽了很多次朋友之前send 來的"其實我想"<===叫做認真唱下啦
感覺幾好, 但可能聽得多....感覺好似蕭正楠把聲...真的^^"

今天都幾好呀~^^~